MPL Katowice-Pyrzowice - Katowice Airport [EPKT] 2013
|
|
|
![Nazwa pliku=An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_00.jpg
Wielkość pliku=194KiB
Rozmiar=1200x800
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_00.jpg](albums/userpics/10002/thumb_An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_00.jpg)
An-124-100M-150 UR-82009 ADB-ICT65 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_01.jpg
Wielkość pliku=168KiB
Rozmiar=1200x800
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_01.jpg](albums/userpics/10002/thumb_An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_01.jpg)
An-124-100M-150 UR-82009 ADB-ICT63 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_02.jpg
Wielkość pliku=181KiB
Rozmiar=1200x800
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_02.jpg](albums/userpics/10002/thumb_An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_02.jpg)
An-124-100M-150 UR-82009 ADB-ICT65 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_03.jpg
Wielkość pliku=210KiB
Rozmiar=1400x933
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_03.jpg](albums/userpics/10002/thumb_An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_03.jpg)
An-124-100M-150 UR-82009 ADB-ICT60 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_04.jpg
Wielkość pliku=130KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 15, Sierpień 2016 An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_04.jpg](albums/userpics/10002/thumb_An-124-100M-150_UR-82009_ADB-ICT_04.jpg)
An-124-100M-150 UR-82009 ADB-ICT56 odsłon![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) ![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) ![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) ![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) ![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) (0 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=An-26B_Curl_SP-FDR_Exin01.jpg
Wielkość pliku=170KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 15, Sierpień 2016 An-26B_Curl_SP-FDR_Exin01.jpg](albums/userpics/10002/thumb_An-26B_Curl_SP-FDR_Exin01.jpg)
An-26B Curl SP-FDR Exin56 odsłon![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) ![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) ![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) ![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) ![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) (0 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=An-26B_SP-FDR_Exin01.jpg
Wielkość pliku=231KiB
Rozmiar=1200x800
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 An-26B_SP-FDR_Exin01.jpg](albums/userpics/10002/thumb_An-26B_SP-FDR_Exin01.jpg)
An-26B Curl SP-FDR Exin62 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=ATR-42-300F_EI-FXD_FedEx01.jpg
Wielkość pliku=170KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 ATR-42-300F_EI-FXD_FedEx01.jpg](albums/userpics/10002/thumb_ATR-42-300F_EI-FXD_FedEx01.jpg)
ATR-42-300F EI-FXD FedEx65 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=ATR-42-300F_EI-FXD_FedEx02.jpg
Wielkość pliku=187KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 ATR-42-300F_EI-FXD_FedEx02.jpg](albums/userpics/10002/thumb_ATR-42-300F_EI-FXD_FedEx02.jpg)
ATR-42-300F EI-FXD FedEx68 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=ATR-72-202F_HB-AFK_FarnairSwitzerland01.jpg
Wielkość pliku=150KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 ATR-72-202F_HB-AFK_FarnairSwitzerland01.jpg](albums/userpics/10002/thumb_ATR-72-202F_HB-AFK_FarnairSwitzerland01.jpg)
ATR-72-202F HB-AFK Farnair Switzerland63 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=ATR-72-202F_HB-AFK_FarnairSwitzerland03.jpg
Wielkość pliku=151KiB
Rozmiar=1200x800
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 ATR-72-202F_HB-AFK_FarnairSwitzerland03.jpg](albums/userpics/10002/thumb_ATR-72-202F_HB-AFK_FarnairSwitzerland03.jpg)
ATR-72-202F HB-AFK Farnair Switzerland59 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=Beechcraft_B200_Super_King_D-ICHG_00.jpg
Wielkość pliku=192KiB
Rozmiar=1400x933
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 Beechcraft_B200_Super_King_D-ICHG_00.jpg](albums/userpics/10002/thumb_Beechcraft_B200_Super_King_D-ICHG_00.jpg)
Beechcraft B200 Super King D-ICHG60 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=Beechcraft_B200_Super_King_D-ICHG_01.jpg
Wielkość pliku=141KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 Beechcraft_B200_Super_King_D-ICHG_01.jpg](albums/userpics/10002/thumb_Beechcraft_B200_Super_King_D-ICHG_01.jpg)
Beechcraft B200 Super King D-ICHG60 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=Beechcraft_B200_Super_King_D-ICHG_02.jpg
Wielkość pliku=158KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 Beechcraft_B200_Super_King_D-ICHG_02.jpg](albums/userpics/10002/thumb_Beechcraft_B200_Super_King_D-ICHG_02.jpg)
Beechcraft B200 Super King D-ICHG58 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=B_737-4Q8_SP-ENE_EnterAir01.jpg
Wielkość pliku=172KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 15, Sierpień 2016 B_737-4Q8_SP-ENE_EnterAir01.jpg](albums/userpics/10002/thumb_B_737-4Q8_SP-ENE_EnterAir01.jpg)
Boeing 737-4Q8 SP-ENE EnterAir56 odsłon![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) ![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) ![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) ![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) ![0](themes/hardwired/images/rate_empty.png) (0 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=B_737-55S_EK73771_Armavia01.jpg
Wielkość pliku=155KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 B_737-55S_EK73771_Armavia01.jpg](albums/userpics/10002/thumb_B_737-55S_EK73771_Armavia01.jpg)
Boeing 737-55S EK73771 Armavia60 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=B_737-55S_EK73771_Armavia02.jpg
Wielkość pliku=395KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 B_737-55S_EK73771_Armavia02.jpg](albums/userpics/10002/thumb_B_737-55S_EK73771_Armavia02.jpg)
Boeing 737-55S EK73771 Armavia57 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=B_737-86JWL_SP-ENW_EnterAir01.jpg
Wielkość pliku=139KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 B_737-86JWL_SP-ENW_EnterAir01.jpg](albums/userpics/10002/thumb_B_737-86JWL_SP-ENW_EnterAir01.jpg)
Boeing 737-86JWL SP-ENW EnterAir71 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=B_737-86JWL_SP-ENW_EnterAir02.jpg
Wielkość pliku=142KiB
Rozmiar=1200x800
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 B_737-86JWL_SP-ENW_EnterAir02.jpg](albums/userpics/10002/thumb_B_737-86JWL_SP-ENW_EnterAir02.jpg)
Boeing 737-86JWL SP-ENW EnterAir60 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=B_737-86JWL_SP-ENW_EnterAir03.jpg
Wielkość pliku=143KiB
Rozmiar=1200x800
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 B_737-86JWL_SP-ENW_EnterAir03.jpg](albums/userpics/10002/thumb_B_737-86JWL_SP-ENW_EnterAir03.jpg)
Boeing 737-86JWL SP-ENW EnterAir59 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=Cirrus_SR-22_GTS_G-CHAJ01.jpg
Wielkość pliku=156KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 Cirrus_SR-22_GTS_G-CHAJ01.jpg](albums/userpics/10002/thumb_Cirrus_SR-22_GTS_G-CHAJ01.jpg)
Cirrus SR-22GTS G-CHAJ59 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=Fairchild_Swearingen_SA-226TC_Metro_II_EC-JIP_Via_Tauro_01.jpg
Wielkość pliku=215KiB
Rozmiar=1200x800
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 Fairchild_Swearingen_SA-226TC_Metro_II_EC-JIP_Via_Tauro_01.jpg](albums/userpics/10002/thumb_Fairchild_Swearingen_SA-226TC_Metro_II_EC-JIP_Via_Tauro_01.jpg)
Fairchild Swearingen SA-226TC Metro II EC-JIP Via Tauro62 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=SA-226TC_Metro_II_EC-JIP_Flightline01.jpg
Wielkość pliku=132KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 SA-226TC_Metro_II_EC-JIP_Flightline01.jpg](albums/userpics/10002/thumb_SA-226TC_Metro_II_EC-JIP_Flightline01.jpg)
Fairchild Swearingen SA-226TC Metro II EC-JIP Via Tauro60 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=Saab_340A_SP-KPL_SprintAir00.jpg
Wielkość pliku=185KiB
Rozmiar=1200x800
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 Saab_340A_SP-KPL_SprintAir00.jpg](albums/userpics/10002/thumb_Saab_340A_SP-KPL_SprintAir00.jpg)
Saab 340A SP-KPL SprintAir62 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=Saab_340A_SP-KPO_SptA_02.jpg
Wielkość pliku=179KiB
Rozmiar=1400x933
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 Saab_340A_SP-KPO_SptA_02.jpg](albums/userpics/10002/thumb_Saab_340A_SP-KPO_SptA_02.jpg)
Saab 340A SP-KPO SprintAir65 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=Saab_340A_SP-KPO_SptA_03.jpg
Wielkość pliku=168KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 Saab_340A_SP-KPO_SptA_03.jpg](albums/userpics/10002/thumb_Saab_340A_SP-KPO_SptA_03.jpg)
Saab 340A SP-KPO SprintAir56 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
![Nazwa pliku=Saab_340A_SP-KPO_SptA_06.jpg
Wielkość pliku=200KiB
Rozmiar=1280x720
Data dodania= 11, Czerwiec 2016 Saab_340A_SP-KPO_SptA_06.jpg](albums/userpics/10002/thumb_Saab_340A_SP-KPO_SptA_06.jpg)
Saab 340A SP-KPO SprintAir63 odsłon![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) ![5](themes/hardwired/images/rate_full.png) (1 głosów)
|
|
|
|
|
|
|
|